Sügisvaheaja kolm esimest päeva möödusid õpetajatel töiselt. Koolitasime ja tegime koostööd.

Esmaspäeva, 23.oktoobri, hommik algas Liikuma Kutsuva Kooli sügisseminari tagasisidega. Seminaril osalenud õpetajad Mari-Liis Renser, Maria Kruup, Triin Muna, Kristi Lõbu ja Kristina Pikas jagasid töötubades kuuldut-kogetut ning avasid LKK põhimõtteid. Pikemalt arutleti pikkade ainetundide temaatikal ja jagati teiste LKK koolide näiteid.

Päev jätkus inspiratsioonikoolitusega aulas. Koolitajaks oli Anete Sammler, kellel on 9 aastat kogemust õpetaja, kogukonnajuhi ja huvijuhina, samuti on ta õpetajatele mentoriks VEPA käitumismängu programmi raames.

Teisipäeval, 24.oktoobril, olid meil külas juhtkond ja õpetajad Võnnu Keskkoolist. Päev möödus koostöiselt- tutvustasime Võnnu kooliperele meie koolimaja, andsime lühiülevaate meie koolist ja saime teada rohkem ka Võnnu kooli kohta. Oleme mõlemad sama suure õpilaskonnaga maagümnaasiumid ja leidsime üpris mitmeid kokkupuutepunkte. Päeva teises osas tegime õpetajatega tööd ainerühmades, kus arutlesime kaasava hariduse, klassijuhatajatöö, kogukonna kaasamise ja ennastjuhtiva õppija arendamise teemadel. Võnnu köögipersonal suhtles meie söökla töötajatega ja Võnnu koolisekretär meie kooli sekretäriga. Koolide juhtkonnad arutlesid omavahel gümnaasiumi jätkusuutlikkuse teemadel. Päeva lõpetasime kokkuvõtetega aulas ja meie 4.klassi õpilaste arvamusega unistuste koolist. 

Kolmapäeval, 25.oktoobril, toimus koolisisene koostööpäev, kus fookuses olid kaks teemat. Esmalt arutlesime päevakava muutmise ja pika ainetunni temaatikal- miks ja milline roll on koolil laste liikumise toetamisel? millised on parimad praktikad pika ainetunni rakendamise osas? milline on optimaalne pika ainetunni pikkus ja miks? millised eelised on pikal ainetunnil võrreldes lühikese 45-minutilise tunniga? millist eeltööd nõuab üleminek pikkadele ainetundidele ja teistsugusele päevakavale, kus päeva üheks osaks on ka 60-minutiline pikk vahetund?  Päeva teises osas toimusid ajurünnakud gümnaasiumi ja õppekava arenduse teemadel. Arutlesime gruppides- millised on meie kitsaskohad ja mis võiks olla lahenduseks? millised on ideed gümnaasiumi arenduse, õppekava ajakohastamise ja valikainete osas? milline on meie majasisene võimekus ja potentsiaal? keda kaasata õppekava arenduse osas? Päeva lõpetasime kokkuvõtetega ja edasise tegevusplaani kokku leppimisega. Õpetajate ajurünnakute ideid hakkavad peale koolivaheaega edasi arendama ja täiendama õpilased.