PROJEKTIPÄEV, 25.veebruaril 2022
Kaasatud on kõik antud päeval koolis olevad õpetajad, tugipersonal ning 1.-12.klassi õpilased.
Kestus 1.-2.klassil 8.25 – 12.05; kestus 3.-12.klassil 8.25- 13.00.
Söögivahetunnid tavapärasetel aegadel. Bussid väljuvad kell 13.30.
Projektipäeva eesmärk: aktiivõppe ja ainetevaheline lõiming, aineõpetajate koostöö valdkonna- või üldpädevuste kujundamisel, läbivate teemade osas või ainekava õpieesmärkide saavutamisel.
Päevakava klasside kaupa
Klass/ klassid |
Tegevuse kestus/ tunnid |
Õpetajad |
Tegevuse koht/kohad |
Ained, teema, eesmärk |
1.KLASS, 2.KLASS
|
8.25- 12.00 |
Daisi, Elle, Kaiel, Triin
Vajadusel abiks Toomas |
Aula |
Ained: eesti k, matem, loodusõp, inimeseõp. Teema: Kas tunned Eestit? (mälumäng, rahvuslikud mängud) Eesmärk: õpilaste silmaringi laiendamine; uute teadmiste omandamine koduvalla, Eesti ning Eesti tuntud inimeste kohta; koostööoskuste arendamine.
|
3.KLASS, 4.KLASS
|
1) 8.25- 12.00
2) 12.00- 13.00 |
Daisi, Elle, Kaiel, Triin
Vajadusel abiks Toomas
Kaiel, Triin |
Aula
Klassiruumid |
Ained: eesti k, matem, loodusõp, inimeseõp. Teema: Kas tunned Eestit? (mälumäng, rahvuslikud mängud) Eesmärk: õpilaste silmaringi laiendamine; uute teadmiste omandamine koduvalla, Eesti ning Eesti tuntud inimeste kohta; koostööoskuste arendamine
|
5.KLASS
|
1)8.25- 11.00
2) 11.10- 13.00 |
Alli, Liina
Aili, Rein |
Ruum nr 211
Tehnoloogiaklass, käsitööklass |
Ained: matem, inglise k, eesti k Teema: Geomeetria, nuputamisülesanded Eesmärk: Õppijale ettekujutuse andmine matemaatika rakendamisvõimalustestest - erinevate probleemide ja ülesannete lahendamine. Ennastjuhtiva õppija kujundamine.
Ained: käsitöö, tehnoloogia, matem, eesti k Teema: Ainealane projekt Eesmärk: Loovuse ja iseseisva õppimise oskuse arendamine.
|
6.KLASS
|
1)8.25- 10.30
2)10.45-13.00 |
Aili, Rein
Ülle, Kristi
|
Tehnoloogiaklass, käsitööklass
vene keele klass |
Ained: käsitöö, tehnoloogia, matem, eesti k Teema: Ainealane projekt Eesmärk: Loovuse ja iseseisva õppimise oskuse arendamine.
Ained: vene keel, eesti keel, kirjandus Teema: Kui hästi tunned Eestit? Eesmärk: võõrkeeleoskuse arendamine, õpitud teadmiste kinnistamine, ennastjuhtiva õppija kujundamine. |
7.KLASS
|
1)8.25- 10.00
2)10.00-11.30
3)11.30- 13.00 |
Aili, Rein
Mare, Saale
Alli, Liina |
Tehnoloogiaklass, käsitööklass
Bioloogiaklass
Ruum nr 211
|
Ained: käsitöö, tehnoloogia, matem, eesti k Teema: Ainealane projekt Eesmärk: Loovuse ja iseseisva õppimise oskuse arendamine.
Ained: bioloogia, loodusõp, eesti k, kirjandus Teema: Kristalli kasvatamine. Eesti linnud- loomad. Eesmärk: praktiliste tegevuste kaudu probleemidele lahenduste leidmine, loodusteadusliku pädevuse kujundamine, suulise ja kirjaliku keeleoskuse arendamine, ennastjuhtiva õppija kujundamine
Ained: matem, inglise k, eesti k Teema: Geomeetria, nuputamisülesanded Eesmärk: Õppijale ettekujutuse andmine matemaatika rakendamisvõimalustestest - erinevate probleemide ja ülesannete lahendamine. Ennastjuhtiva õppija kujundamine. |
8.KLASS
|
1)8.25-11.00
2)11.10-13.00 |
Kristi vajadusel abiks Toomas
Urve vajadusel abiks Toomas |
inglise k klass, spordihoone
muusikaklass |
Ained: inglise k, kehaline kasvatus Teema: ainealane projekt (Charity Walk/Sponsored Walk) Eesmärk: suhtlemis- ja koostööoskuste ning planeerimisoskuste arendamine, loovmõtlemise ja kriitilise mõtlemise arendamine.
Ained: muusikaõp, eesti k Teema: pilliõpe Eesmärk: Õpilase isikupära, suhtlemis- ja koostööoskuste, ainealaste teadmiste ja loovuse arendamine musitseerimisel. Ennastjuhtiva õppija kujundamine. |
9.KLASS
|
1)8.25-10.15
2)10.15-11.00
3)11.30-13.00 |
Ülle
Urve
Mare, Saale
|
vene keele klass
Muusikaklass
bioloogiaklass
|
Ained: vene keel, eesti keel, kirjandus Teema: Kriminullid Eesmärk: võõrkeeleoskuse arendamine, õpitud teadmiste kinnistamine, ennastjuhtiva õppija kujundamine.
Ained: muusikaõp, eesti k Teema: pilliõpe Eesmärk: Õpilase isikupära, suhtlemis- ja koostööoskuste, ainealaste teadmiste ja loovuse arendamine musitseerimisel. Ennastjuhtiva õppija kujundamine.
Ained: bioloogia, loodusõp, eesti k, kirjandus Teema: Tunne loodust! Eesmärk: loodusteadusliku pädevuse kujundamine, suulise ja kirjaliku keeleoskuse arendamine, ennastjuhtiva õppija kujundamine
|
10.KLASS 11.KLASS 12.KLASS |
8.25- 13.00 |
Mari-Liis, Kristina |
kunstiklass |
Ained: kunstiajalugu, perekonnaõpetus, psühholoogia, geograafia, meediaõpetus Teemad: võrdõiguslikkus, naiselikkus-mehelikkus, naiste õigused, sotsiaalne reklaam Eesmärk: tutvustada stereotüüpide tekkimise mehhanismi ning arendada analüüsioskust seoses stereotüüpse mõtteviisi mõjuga; anda õpilastele uus perspektiiv meedia mõjust seoses soorollidega; võimaldada uurida läbi sotsiaalprojekti kas ja kuidas haridusasutus soostereotüüpe loob ning mil määral tuleb sooaspekt mängu koolis. |